Kort verslagje, maar het lezen waard! (: - Reisverslag uit Nebraska, Verenigde Staten van Hannah Crijns - WaarBenJij.nu Kort verslagje, maar het lezen waard! (: - Reisverslag uit Nebraska, Verenigde Staten van Hannah Crijns - WaarBenJij.nu

Kort verslagje, maar het lezen waard! (:

Blijf op de hoogte en volg Hannah

26 Januari 2015 | Verenigde Staten, Nebraska

Halloooo lieve familie en vrienden! De afgelopen twee weken is er eigenlijk niet zo heel veel bijzonders gebeurd, dus dit zal waarschijnlijk een klein verslag worden.

Op maandag 12 januari en vrijdag 16 februari hadden we weer basketbal wedstrijden. Op maandag hadden we helaas verloren, maar ik had wel weer gescoord! En op vrijdag hebben we wel gewonnen!

Op dinsdag 13 januari hebben we onze haren laten knippen. Mijn haar is alleen maar een beetje getrimd.

Op zaterdag 17 januari hadden de jongens een basketbal wedstrijd en daar ben ik met een paar meiden naar toe gegaan. Jammer genoeg hadden ze niet gewonnen. Na de wedstrijd zijn we gaan bowlen en ik had gewonnen haha.. Na het bowlen gingen we bij het Valentino's buffet eten, dat was erg lekker! En in de avond kreeg ik jammer genoeg een migraine aanval, dus ben ik op tijd naar bed gegaan.

Op zondag 18 januari was er een EF meeting. We gingen lasergamen in Lincoln en na het lasergamen gingen we naar het Pizza Ranch buffet. (Jaja, twee keer buffet in een weekend, dus ik heb de afgelopen week even op de calorietjes moeten letten!) Het was erg gezellig om alle uitwisselingsstudenten wee te zien!

De afgelopen week hadden we twee basketbal wedstrijden. Eentje gewonnen en eentje verloren. Op woensdag hadden we een early out en heb ik in de avond even met mijn lieven moedertje geskyped. Gisteren hadden de jongens een basketbal wedstrijd en daar ben ik naar toe gegaan. Ze hebben verloren bij drie punten, maar de scheidsrechters waren vanaf het begin van de wedstrijd al tegen ons team en floten daarom voor vet veel dingen niet. Dat was erg vervelend, want de jongens raakte er gefrustreerd en boos door. In de tweede helft zijn ze ontzettend goed teruggekomen en hebben ze nog verlenging gekregen. In deze verlenging hebben ze jammer genoeg verloren. Ze hadden hartstikke goed gevochten! Na de basketbal wedstrijd gingen we naar een chili wedstrijd. Daar hebben we, natuurlijk, chili gegeten en cinnamon rolls. Toen we thuis kwamen hebben we Wii bowlen gedaan en daarna zijn we naar bed gegaan.

Vandaag heb ik niet erg veel gedaan, alleen met papa en mama geskyped. Die samen met mij mijn trip naar California hebben geboekt!! (: (: Op 28 maart gaat deze meid voor een weekje naar het zonnige California! In de middag heb ik met mijn gastmoeder een film gekeken, genaamd Gone Girl. Dat was wel een spannende film. En in de avond zijn we naar open gym gegaan voor basketbal. Hier doen we spelletjes om ons schieten te verbeteren.

Dat was het alweer voor vandaag... Hopelijk hebben jullie weer een beetje kunnen genieten van mijn verhaal!

Heel veel kusjes,
Hannah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 3956

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

Amerika

Landen bezocht: