De eerste twee maanden in Amerika - Reisverslag uit Nebraska, Verenigde Staten van Hannah Crijns - WaarBenJij.nu De eerste twee maanden in Amerika - Reisverslag uit Nebraska, Verenigde Staten van Hannah Crijns - WaarBenJij.nu

De eerste twee maanden in Amerika

Blijf op de hoogte en volg Hannah

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Nebraska

Na twee maanden in Amerika heb ik besloten om maar eens een reisblog aan te maken. Na een paar keer proberen, en vergeten, is het mij dan eindelijk gelukt!

Ik heb ontzettend veel dingen te vertellen, dus ik zal maar een kleine samenvatting geven.

Mijn gastgezin is heel erg leuk! Ik heb een jonger gastzusje waar ik het heel erg goed mee kan vinden. We hebben al een paar tripjes gemaakt. Naar Adventureland in Iowa en naar de beste dierentuin in de wereld in Omaha, Nebraska. Ik ben ook al naar een derby geweest in Kansas. Een derby is een soort van botsauto's in 'real life', auto's rijden elkaar helemaal total loss en de auto die overblijft wint.

Mijn school is heel erg klein met een studentental van iets meer dan 200 mensen. Schooldagen duren tot kwart voor 4 en daarna hebben we volleybal tot half 6, 6 uur. Volleybal is wel leuk, maar niet echt mijn ding jammer genoeg. Het Varsity Team is heel erg goed en we hebben een kans om naar de State Championships te gaan! Met school heb ik ook al een uitstapje gemaakt naar Striv Conference. Hier moesten we een nieuwsuitzending maken, dat was echt super leuk!

Iedere vrijdag is er een footballgame van onze school, MERIDIAN MUSTANGS! Vorige week hadden we onze homecoming game en die hebben we helaas verloren.. De zaterdag hadden we ons homecoming feest!

Halloween is nu dichtbij en mensen versieren hun huis en tuin. Gisteravond gingen we naar het Alex Lake waar we Trick or Treat hebben gedaan. Eigenlijk voel ik me een beetje te oud, 18 jaar en Trick or Treat? Maar iedereen houd van snoep en chocola dus waarom niet? En het is heel leuk om met je vrienden een avondje iets te doen!

Dit was een korte samenvatting van mijn eerste twee maanden in Amerika. Ik zal proberen iedere maand een of twee keer iets te plaatsen om jullie up to date te houden!

Heel veel liefs vanuit Amerika,
Hannah.

  • 20 Oktober 2014 - 07:44

    Gusta Crijns:

    Ha lieve Hannah, wat een mooi uitgebreid verslag!
    En we genieten ook al zo van je FB berichten en foto's!

  • 20 Oktober 2014 - 07:46

    Ger.Voogt:

    Ben regelmatig bij je oma in de Klompstraat, zal zolang zij jouw verslag niet krijgt fungeren als tussenpersoon zodat zij op de hoogte blijft van jouw belevenissen in de States. Geniet maar volop, want wie weet, hoe vaak je dit nog meemaakt.Groeten Ger en Mia.

  • 20 Oktober 2014 - 14:39

    Harry Crijns :

    hoi Hannah, leuke blog. En je schoolervaringen dan? ...

  • 20 Oktober 2014 - 15:40

    Gusta Crijns:

    Daar ben ik weer Hannah, maar nu namens oma Crijns: 'Lieve Hannah, ik vind het echt geweldig wat jij doet, heel leuk om via dit blog van je te horen, geniet er maar van, jij redt je wel.' Liefs van oma Crijns

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 3957

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

Amerika

Landen bezocht: